جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم
جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم

جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم

جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی

سواحل دریای شمال و آزادی هایی که دیگر یواشکی نیستند! + تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)
حضور بانوان و مردان برهنه و بی حجاب و شنا در دریا بصورت مختلط و زننده، پخش موسیقی با صدای بسیار بلند و رقص و پایکوبی آن هم بدون حجاب، حمام آفتاب مردان بدون پوشش مناسب به وفور رویت شده که همه­ی این موارد در حضور خانواده ها بوده است. صد افسوس که بر اساس آخرین دستور، پلیس موظف به اجرای اسلام نبوده و هیچ پلیسی نمی‌تواند بگوید من این کار را کردم چون خدا گفته است و این یعنی پلیس یک وظیفه بیشتر ندارد و آن هم اجرای قانون است. بهشت پیشکشتان، التفات بفرمایید مردم بیچاره را به زور جهنمی نکنید...

  
آغاز فصل گرما و ورود گردشگران به استان مازندران برای بهره گیری هر چه بیشتر از سواحل دریا، عمدتاً با حواشی همراه است که گزارش تحلیلی از آن ارائه می گردد:

ساحل دریا، نماد آرامش…

با شنیدن نام دریا آن هم در این فصل، صدای امواج و خنکای ساحل در اندیشه هر انسانی تداعی می شود. حضور در سواحل دریا آن هم در دنیای پر سر و صدای شهرها مایه­ی آرامش و دوری از فضاهای شلوغ و کسب انرژی های طبیعی ساطع شده از این نعمت خداوندی بوده و هست. دریایی که نگاه به آن در کنار نگاه به قرآن و چهره پدر و مادر، در زمره عبادات شمرده شده است. خداوند رحمان به مردمان دیار سرسبز مازندران این موهبت و نعمت ارزشمند را عنایت فرموده که از دیرباز بعنوان بهترین فرصت برای شکوفایی معنوی، فرهنگی و اقتصاد استان مطرح بوده و در کنار آن این استان در سنوات متمادی، میزبانی هم میهنانمان را از اقصی نقاط کشور با فرهنگ ها و آداب گوناگون بر عهده داشته است.

 

بی فرهنگی، مانع آرامش…

مع الاسف در سنوات اخیر و خصوصاً این روزهای گرم و تعطیل سال، حضور در کنار دریا نه تنها مایه آرامش و عبادت به شمار نمی آید بلکه این فرصت ارزشمند، به تهدیدی خطرناک و مهلک تبدیل شده که اساساً بنیان خانواده ها و تربیت فرزندان را مورد هدف قرار گرفته و متاسفانه با بی توجهی مسئولین امر در استان، بسیاری از خانواده های پایبند به حداقل ارزشهای انسانی و اعتقادیٰ از حضور و بهره گیری از این فضا، محروم و به ناچار مجبور به دوری از این حق طبیعی خویش متاسفانه آن هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی می نماید.

پایگاه خبری ۱۸ دی برای احترام به خواست بسیاری از هم وطنان معترض به وضع کنونی سواحل و آسیب های متعدد فرهنگی حضور عناصر بی فرهنگ در آن که نهایتاً منجر به تغییر فضای فرهنگی این استان شهیدپرور علویان می گردد، با انتشار برخی تصاویر برداشت شده از یکی از سواحل عمومی استان در تعطیلات اخیر، به دنبال انعکاس موج اباحه گری و بی حیایی برخی عناصر بی فرهنگ که در بستر بی توجهی و عدم مسئولیت پذیری مسئولین امر به دنبال سوء استفاده از فضای ایجاد شده می باشند، بوده و با جدیت پاسخگویی و عکس العمل مسئولین امر، از جمله معاون سیاسی امنیتی استاندار و سایر مسئولین اجرایی استان بعنوان متولی طرح سالم سازی دریا و نیروی محترم انتظامی بعنوان مجری قانون را پیگیری خواهد نمود. صد افسوس که بر اساس آخرین دستور، پلیس موظف به اجرای اسلام نبوده و هیچ پلیسی نمی‌تواند بگوید من این کار را کردم چون خدا گفته است و این یعنی پلیس یک وظیفه بیشتر ندارد و آن هم اجرای قانون است.

 

فساد علنی نتیجه آزادی های یواشکی…

به راستی وقتی چند سال پیش بحث آزادی های یواشکی از طرف برخی شبکه های ماهواره ای مطرح و در گوشه و کنار این کشور توسط برخی عمال آنها اجرایی گردید، با محاسبات سرانگشتی عوامانه، حال این روزهایمان قابل پیشبینی بود و بر کسی پوشیده نیست که دلیل آن جز انفعال نهاد های مرتبط با موضوع و بی توجهی به مقوله حیاتی فرهنگ چیز دیگری نبوده است. در حال حاضر نیز اگر اقدام بایسته ای صورت نپذیرد قطعاً در آینده نزدیک راه برگشتی وجود نخواهد داشت و باید در آیندگانمان بی اعتقادی را با افسوس و حسرت نظاره کنیم. چرا که این بار پایه های نهاد خانواده و به تبع آن بنیان های ارزشی اجتماع هدف قرار گرفته شده است. اقداماتی نظیر حضور بانوان و مردان برهنه و بی حجاب و شنا در دریا بصورت مختلط و زننده، پخش موسیقی با صدای بسیار بلند و رقص و پایکوبی آن هم بدون حجاب، حمام آفتاب مردان بدون پوشش مناسب به وفور رویت شده که همه­ی این موارد در حضور خانواده ها بوده است. لازم به توضیح است این رفتارها بسیاری از خانواده ها حتی بدون ظاهر مذهبی را نیز از ماندن در ساحل فراری داده و اعتراض آنها را به بی توجهی مسئولین برانگیخته است.

 

به زور مردم را به جهنم نفرستید…

لازم می دانیم به بهانه حضور ۱۷۵ شهید غواص مظلوم این مرز و بوم که بسیاری از آنها از تیپ خط شکن شهید بصیر لشکر ۲۵ کربلا و از اهالی همین سواحل بوده و روزگاری این مکان ها برایشان، مدرسه تعلیم فنون دفاع از دین و ناموس بوده است، به مسئولین امر اخطار کنیم که یقیناً پس از مرگ و در روز حساب این شهدا گریبان ما را خواهند گرفت و خواهند گفت که " ما برای دفاع از دین و کشورمان با دست های بسته زنده به گور شدیم و شما در این راه قدمی از قدم بر نداشتید…!"

پس آقایان بهشت پیشکشتان، الطفات بفرمایید مردم بیچاره را به زور جهنمی نکنید…

در انتها از یکایک مخاطبین عزیز به دلیل انتشار تصاویر زیر که قطعاً خاطر هر انسانی را مکدر خواهد نمود طلب پوزش می نماییم /250.

  



 


 


/منبع: 18دی


حمایت مالی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.