جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم
جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم

جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم

جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی

نقش انگشتری ائمه (ع)

برای مشاهده نقش انگشتری ائمه به ادامه مطلب بروید.

   

 

1-نقش انگشتری حضرت خاتم الانبیا(ص)

لااله الله . محمد رسول الله

نیست معبودی جز خدا ، محمد فرستاده اوست


2-نقش انگشتری حضرت علی(ع)

الملک الله

هستی از آن خداست


3-نقش انگشتری حضرت زهرا(س)

الله ولی عصمتی

خداوند نگهدار و مایه حفظ من است


4- نقش انگشتری حضرت امام حسن (ع)

العزه الله

ارجمندی برای خداست


5-نقش انگشتری حضرت امام حسین (ع)

ان الله بالغ امره

به درستی که امر پروردگار می رسد


6-نقش انگشتری حضرت امام سجاد (ع)

لکل غم حسبی الله

در هر مشکل و گرفتاری خدا مرا بس


7-نقش انگشتری حضرت امام باقر (ع)

املی بالله

امیدم به خداست


8-نقش انگشتری امام صادق(ع)

الف:الله ولی عصمتی من خلقه

خدا نگهدار من از شر مخلوقاتش می باشد

ب:الله خالق کل شی

خدا آفریننده هر چیزی است


9-نقش انگشتری حضرت امام موسی بن جعفر(ع)

کن مع الله علی حذر

از خدا پروا کن


10-نقش انگشتری حضرت امام رضا (ع)

حسبی الله حافظی

حافظ من خدا مرا بس


11-نقش انگشتری حضرت امام جواد(ع)

بدوام النعم

در لحظه لحظه نعمتهای خدا را شکر می گذارم


12-نقش انگشتری امام هادی (ع)

الملک لله الواحد القهار

فقط برای خدای یگانه ملک و هستی است


13-نقش انگشتری حضرت امام حسن عسگری(ع)

انا الله شهید

من گواه خدا بر مردم هستم


14-نقش انگشتری حضرت ولی عصر (عج)

انا حجه الله و خالصته

من حجت و برگزیده خدا هستم.

 


خرید شارژ از درگاه سایت

حمایت مالی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گلستان بلاگ پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 19:12 http://golestanblog.ir/

سلام . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات
این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.
http://golestanblog.ir/%D9%86%D9%82%D8%B4-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%A6%D9%85%D9%87-%D8%B9/
منتظر مطالب بعدی شما هستیم.
یاعلی. التماس دعا

تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.