جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم
جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم

جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم

جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی

حسن روحانی: نصرت خدا در سایه ایستادگی و مقاومت نازل می‌شود

 

اقای روحانی شما آیا به حرف خودتان هم ایمان ندارید که گفتید:« نصرت خدا در سایه ایستادگی و مقاومت نازل می‌شود» پس چرا این همه اصرار دارید با این کدخدای شیطان صفت مذاکره کنید .

من نمی دانم چطور کسی که حتی خود را محتاج گرفتن آب از یزید زمانه می داند چطور رئیس جمهور کشوری شده است که مردم آن در طول 36 سال در سخت ترین شرایط مقاومت کرده اند.

جناب روحانی بله درست که که نصرت خدا در سایه ایستادگی و مقاومت نازل می شود اما شما از کدام مقاومت حرف می زنید ما مقاومتی در تاریخ داریم که 175 غواص ما را در کنار رود اروند تشنه لب زنده به گور کردند و یا  مقاومتی که دور یک میز  جمع می شویم و درباره ی بحث هسته ای که به هیچ کس الا خود  ما ربط ندارد صحبت می کنیم.

جناب روحانی بس نیست این همه دروغ گویی شما از یک طرف می گویید که اگر مذاکرات حل شود مشکل آب خوردن مردم هم حل می شود و از طرف دیگر می گویید نصرت خدا در سایه ایستادگی و مقاومت نازل می شود آیا منظور شما از مقاومت این است که با شیطان زمانه بیعت کنیم تا آب بگیریم.

جناب روحانی  ما در تاریخ این ملت آدم هایی را داشتیم که تا آخرین نفس مقاومت کردند و بر تشنگی خود مانند اربابشان حسین ایستادگی کردند و آخر هم به شهادت رسیدند.

پ،ن: جناب روحانی آمریکا هیچ وقت با ما رو راست نبوده  پس شما هم رو راست نباشید و اجازه ندهید به بهانه ی یک تحریم از تاسیسات نظامی و هسته ای ما دیدن کنند.

اگر هم مذاکرات را آمریکایی ها به هم زدند «به درک» ما تا آخر می ایستیم.  

نظرات 2 + ارسال نظر
گلستان بلاگ چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 20:33 http://golestanblog.ir/

سلام
با تشکر از مطلب خوب و ارزشمند شما.
این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.
http://golestanblog.ir/%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B5%D8%B1%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%88/
منتظر مطالب بعدی شما هستیم.
یاعلی. التماس دعا

حرف تو چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 19:11 http://harfeto.ir/

سلام، با تشکر از شما

"حسن روحانی: نصرت خدا در سایه ایستادگی و مقاومت نازل می‌شود"

با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/43319

در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت "حرف تو" به شما: امام خمینی (ره): نگذارید پیشکسوتانِ شهادت و خون در پیچ و خم زندگى روزمره خود به فراموشى سپرده شوند.

یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.