جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم
جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم

جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم

جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی

سه کلیپ : عباسی تعلیق های 10 ساله + سخنرانی سعید قاسمی کشته شدن 10 میلیون ایرانی + نماهنگ مرگ بر آمریکا


برای دانلود این سه کلیپ به ادامه مطلب بروید.   

سخنرانی استاد عباسی در همایش «بوشهر 2قرن مقاومت دربرابر استعمار»


 

دانلود

دانلود فایل صوتی


خسارت 11 هزار میلیاردی انگلیس به مردم ایران/ رمز گشایی از تأکید غربی ها بر تعلیق های 10 ساله


به گزارش " بوشهر 24 "، دکتر عباسی در همایش بین المللی « بوشهر، 2 قرن مقاومت» که با حضور بی نظیر مردم استان بوشهر برگزار شد، سخنانی ایراد کرد. در ادامه متن صحبت های وی آمده است؛


انقلاب اسلامی 36 سال قبل رخ داد و قرار نیست در حال حاضر ما گورستان برای استعمارگران در خاک خود ایجاد کنیم، اینها مربوط به قبل از انقلاب است.


ما بارها بر سر رژیم صهیونیستی کوبیدیم و قرار نیست با سربازان استعمار و استثمار روبرو شویم، باید یک نگاه تهاجمی تر داشته باشیم و از این زاویه آن را ببینیم.


پروژه جنگ ستارگان در برابر شوروی قرار بود عظیم ترین سپر دفاعی را شکل بدهد و هیچ موشکی از آن عبور نکندف با فروپاشی شوروی این پروژه در فلسطین اشغالی و به اسم گنبد آهنین اجرا شد و  قرار بود اسرائیل را حفظ کند، ولی هزاران راکت حماس از آن عبور کرده و بر سر اسرائیلی ها فرود آمدند.


دوستان جوان ما بدانند راکت 33 میلیمتری فجر که در جنگ غزه مورد استفاده قرار گرفت، ذره ای از توان دفاعی ایران است.


در خطبه 27 نهج البلاغه می گوید، ذلیل و خوار خواهد شد کسی که در خانه خود با دشمنش بجنگد، ما هم در خانه خود با دشمن نمی جنگیم.قرار ما این است که شریک غم مردم دنیا باشیم،


نتانیاهو می گوید ایران بر 4 پایتخت در منطقه سیطره دارد، دمشق، بیروت، صنعا و بغداد، اما اشتباه می کند، ایران بر تمام مراکز کشورهای دنیا سیطره دارد.


داعشی های دست پرورده انگلیسی ها و آمریکایی ها 21 مسیحی قبطی را در کشور لیبی می چینند و 4 دوربین فیلمبرداری در صحنه است، آیا گروه تروریستی به چنین آرایشی نیاز دارد، به گونه ای ویژه 21 مسیحی قبطی را سر می برند و جای دیگر ژاپنی و .. را سر می برند تا جهان را نسبت به اسلام بدبین کنند.


114 انگلیس در 300 سال گذشته 114 برابر خاک خود را تصرف کرده است. استرالیا، کانادا، نیوزیلند و آمریکا توسط آنها گرفته شد و به نوعی استان های انگلیس هستند.


یک دریادار به نام تاسمانی استرالیا را کشف کرد و تبدیل کرد به زندان جنایتکاران انگلیسی. جنایتکارترین انگلیسی ها به جان مردم استرالیا افتادند و عده ای زیادی از بومی های آنجا را کشتند. جایی به نام نیوزیلند را گرفتند و یک زندان برای گانگسترهای انگلیسی در آنجا ساختند.


بخش اعظمی از ثروت مردم آفریقا را بردند و اروپا را با آن ساختند، رهبری فرمودند غربی ها را روی صندلی متهم حقوق بشر بنشانید و محاکمه کنید. ولی آنها می گویند چرا خانم ها به ورزشگاه نمی روند و ما را ناقض حقوق بشر می دانند.


خسارتی که آمریکا و انگلیس به ما در 200 سال گذشته وارد کرده اند را بررسی کردیم. انگلیسی 11 تریلیون دلار به ما خسارت زدند، 11 هزار میلیارد دلار که بخشی از آن به استان بوشهر وارد شده بود.


آمریکا در 60 سال گذشته 14 هزار میلیارد دلار خسارت وارد کرده است. ما باید حقمان را از حلقوم آنها بیرون بکشیم. همه ملت های دنیا باید حقوقشان از این کشورها را محاسبه و از آنها طلب کنند.


آنها با پول های سایر ممالک به اینجا رسیدند. دیگر دوره ورود آنها و جنگ رئیسعلی دلواری گذشته است.  نادر مهدوی و یارانش در آب های بین المللی آنها را زمین گیر کردند. این در تاریخ جنگ های دنیا بی سابقه است.


اگر یک روز در تنگستان و دشتستان و بوشهر جلوی انگلیسی ها ایستادیم، امروز جوانان! که در سرزمین های اسلامی جلوی داعش و سایر تروریست ها ایستادند، بدانید مرزهای اسلام مدام گسترش پیدا می کند. نبرد حق و باطل آشکارتر شده است. رهبری فرمود استمعار فرا نو کارش تسخیر قلب ها و ذهنهاست. دیگر مثل سرگرد و این افرادی که قبرهایشان اینجا موجود است وارد نمی شود.


آنها در فضای مجازی و اینستاگرام و وایبر وارد ذهن شما می شود. امروز آمریکا آنچه را که آرزوی انبیا بود، آرزوی ائمه بود 37 سال تلاش برای اقامه عدل و دین. آمریکایی ها به دنبال گسترش ربا در جامعه اسلامی هستند. شیر و نطقه پاکی که نادر مهدوی و رئیسعلی دلواری از آن به وجود آمده است از این معاصی مبرا بوده است، خشکسالی و سایر گرفتاری ها بابت معاصی است که گریبانگیر جامعه شده است.


اینها را ما در یونیفورم سرباز آمریکایی و انگلیسی نمی بینیم، نبرد امروز از جنس مبارزه با استعمار فرانوست. ذهن و قلب ما را با حب و بغض تسخیر کرده اند. سرزمین قلب شما با جاذبه های آنها مثل فوتبالیست ها و هنرمندانشان پر کرده اند.


چندین فیلم درباره انبیاء ساخته اند، چرا به انبیا حمله می کنند چرا به کشورها حمله می کنند، طرح استراتژیک آنها گرفتن تنگه هرمز نیست، هدف آنها قلب ها و ذهن های شماست. ایمان شما به ملائکه و انبیاء ایمان به قرآن و کتاب ایمان به آخرت و ایمان به خدا را نشانه گرفته اند.


ما بررسی کردیم یک رشته در علوم انسانی پیدا نکردیم که تثلیثی نباشد. خود آمریکایی ها می گویند قوای مقننه و مجریه و قضائیه مبتنی بر تثلیث هستند. فوق لیسانس و دکتر نمی داند که چطور ذهن آنها را خراب کرده اند.


ذهن شما را با شک و یقین و قلب شما را که باید از حب خدا و معصومین مملو باشد را مدیریت حب و بغض می کنند. از طریق شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی و موبایلی. قلبتان را باید واکسینه کنید.


رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی با خون خودشان حضور آنها را زدودند و دور ریختند. ولی عزیزان در حال حاضر گام های استعمارگران آنقدر خفیف و آرام است که شما متوجه نمی شوید. مانند راه رفتن مورچه بر سنگ تاریک در شب سیاه. همه بسیج شده اند تا ذهن و قلب تو را اشغال کنند. هر جا که هستید باید ذهن و قلب خود را از استعمارگران نو نجات بدهید.


امروز بر مبنای تفکر انحرافی خودشان تمام ذهن ها و قلب ها را فتح می کنند. امشب گِرد هم آمده ایم تا با ائمه، فاطمه زهرا و امام حسین و فرزند برومندشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای که برای تحقق حکومت جهانی مهدوی فراتر از مرزهای جهان اسلامی پیام اسلام را فریاد می زند، عهد ببندیم.


آنچه سینمای هالیوود دارد برای زدن ائمه، انبیاء و ملائکه می سازد را نباید ببینیم.


غربی ها اگر می توانستند مشکلات خود را برطرف کنند برطرف می کردند، مردم دارند در اروپا و آمریکا لیبرالیسم را کنار می زنند.


خود سازمان های بین الملی نقشه ای را منتشر کردند کشورهایی که به رنگ قرمز درآمده اند رنگشان قرمز است آمریکا کانادا، مکزیک، اروپا، چین هند ژاپن کره جنوبی و استرالیا، اقتصاد آنها را حال پاشیدن است. به ما دروغ گرفته اند تلاش می کنند اینها به نسل جوان نرسد.


در دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تهران اساتید ما نمی گویند که اقتصاد لیبرالی آمریکا در حال فروپاشی است، چرا چون دیگر نمی توانند به آمریکا لبخند بزنند، دیگر نمی توانند بگویند اشغال سفارت آمریکا اشتباه بود.


استعمار فرانو در سیستم مالی و حسابداری ما نفوذ کرده است و می خواهند با تسخیر پول ما را زمین بزنند. در نظام مالی آرام آرام ما را به مال شبهه ناک خوردن عادت می دهند. اینجا ما نادر مهدوی و رئیسعلی های جدید نیاز داریم که با فکر و اندیشه و قلم پاسخ اینها را بدهند.


در پایان دولت اصلاحات جک استرا گفت حیف شد تیم مذاکره کننده عوض شد، تیم مذاکره کننده ما قول تعلیق 10 ساله داده بود، یعنی تا امسال، این خبر را در پاییز 84 روزنامه شرق منتشر کرد. یعنی جوان اگر چشمتان را روی هم بگذارید می شود 1403 ما دوباره هم انرژی هسته ای را تعلیق کرده ایم و آرام آرام همینطور جلو می روند.


درحال حاضر کشورهای آمریکایی و برخی اروپایی ها با راه انداختن کنسرسیومی به دنبال راه اندازی نیروگاه های جدید با جوش هسته ای هستند و چند وقت دیگر آن را افتتاح می کنند. بعد می گویند کشورهایی که جزو این کنسرسیوم نیستند نمی توانند از نیروگاه های قدیمی هسته ای خود استفاده کنند به همین دلیل فعلا کاری به بوشهر ندارند. اما اگر ما تعلیق 10 ساله را بپذیریم، از این فن آوری عق افتاده و پس از پایان 10 سال که نیروگاههای جدید جوش هسته ای این کنسرسیوم راه افتاد، نیروگاه بوشهر را به بهانه ایجاد آلودگی تعطیل می کنند.


ما هستیم تا امام مسلمین نگران نشود و امروز هم بر این عهد هستیم و اجازه نمی دهیم امام مسلمین نگران شود، جریان انگلیس مآب و طرفدار آمریکایی ها، برخی جاهای کلیدی را در کشور اشغال کرده اند. نباید عملیات تأخیری در جامعه ما استارت بخورد تهدید سخت بر نظام جمهوری اسلامی کارگر نیست بلکه تهدید نرم است که تأثیر می گذارد. این فرزندان رئیسعلی دلواری و شماها هستید که جلوی اینها خواهید ایستاد.



سخنرانی حاج سعید قاسمی در همایش «بوشهر 2 قرن مقاومت دربرابر استعمار»


دانلود

سخنرانی حاج سعید قاسمی در همایش «بوشهر 2 قرن مقاومت دربرابر استعمار»



نقش انگلیسی ها در کشته شدن 10 میلیون ایرانی / شما بدترین وقت را برای مذاکره انتخاب کرده اید.


حمایت از براندازان در طول 37 سال گذشته، حمایت از سلمان رشدی ملعون، اقدامات تروریستی در خوزستان و بلوچستان، حمایت از فتنه 88 که حضرت آقا فرمودند این خبیث ها ما را تا لبه پرتگاه بردند که بخشی از آن از طریق سفارت این دولت خبیث رخ داد، به راه انداختن شبکه bbc


 


به گزارش " بوشهر 24 "، سردار قاسمی در همایش بین المللی « بوشهر، 2 قرن مقاومت» که با حضور بی نظیر مردم استان بوشهر برگزار شد، سخنانی ایراد کرد. در ادامه متن صحبت های وی آمده است؛


تشکر می کنم از مردم دلیر و غیور و مبارز و باصفای بوشهر، همچنین از آیت الله صفایی و فرماندهان سپاه سردار جمیری و رزمجو و همه فرماندهان انتظامی و ارتش تقدیر می کنم.


بیست سال بود که عقده اجرای برنامه بالای سر گورستان انگلیسی ها داشته باشم. تا اینکه این بار فرصت پیش آمد. حضور در این جمع باشکوه و انقلابی ناشی از توفیق بالای بنده است.


در راهیان نور می گوییم که دفاع مقدس هشت سال نیست، بلکه ما ده سال دفاع مقدس داریم. در این مدت با توجه به مطالعاتی که در مورد خلیج فارس و جنوب کشور داشتم، به این نتیجه رسیدم شما مردم بوشهر دویست سال سابقه مبارزاتی با پرتغالی ها و هلندی ها و انگلیسی ها داشته و ما دویست سال دفاع مقدس داریم.


دویست سال مبارزان بزرگی چون علامه بلادی، آل صفور و رئیس علی و احمد خان تنگستان و .... مقابل انگلیسی ها ایستادند، اما خیلی از مردم از این تاریخ بی خبر هستند.


بعد از انقلاب اسلامی، کوتاهی ما نسبت به امام خمینی و انقلاب اسلامی، باعث شده است که به اندازه ده صفحه هم در کتب درسی بچه های ما به انقلاب و امام خمینی و دفاع مقدس اختصاص پیدا نکند.به همین دلیل است که بچه های ما چهره های تاریخ خود را نمی شناسد.


لذا باید نسبت به این مقوله مطالبه داشته باشیم. بعد از گذشت 37 سال از انقلاب، غیرقابل باور است که این قهرمانان و بزرگان تاریخ در کتب درسی نیست، به این نتیجه رسیده ام که این ماجرا سهوی نیست. بلکه عمدا این اتفاق در حال رخ دادن است.


مردم نباید در فوق برنامه هایی مثل اینجا با این تاریخ آشنا بشوند، بلکه باید از همان دوران مدرسه با اینها آشنا بشوند.تا چه موقع باید از مرکز برای بوشهر تاریخ بنویسند؟ چه موقع این اتفاق رخ می دهد؟


این شیرمردها که ولی نعمتان تاریخ بوشهر هستند، باید در کتب درسی وارد بشوند.


مثلا یکی از همین شیرمردها ورزشکار بوشهری است که روی سکوی قهرمانی به ملکه انگلیس دست نداد و مورد تقدیر رهبری قرار گرفت.این باید در کتب درسی باشد.


انگلیسی ها در طول تاریخ تجاوزها و ظلم های فراوانی داشته اند. هرات یکی از استانهای ما بود که به دست انگلیسی ها از ایران جدا شد.هر دفعه تجاوز شده است یک بخشی از کشور را از ایران جدا کرده اند.


تحمیل قرار داد رویتر که ایران 70 سال فروخته شد، ایجاد فرقه های انحرافی و ضاله بابی گری از دیگر خباثت های انگلیسی ها در ایران است که از همین فرقه های انحرافی بود که انگلیسی ها داعش کثیف را ایجاد کردند.


جدا کردن بخشی از بلوچستان از ایران، تحمیل قرار داد لاتاری و تاسیس قمارخانه، تحمیل قرار داد برای غارت منابع نفتی، به انحراف کشاندن مشروطه، زمینه چینی و حمایت از کودتای رضاخان، کودتای 28 مرداد، جدا کردن بحرین از ایران، همراهی با آمریکا در سرکوب انقلاب، تحریک کروگ ها، حمله به ایران...


نقشه جنگ بر اساس اسناد تاریخی به 30 سال قبل از سال 59 بر می گردد، که هنگام برکناری مصدق طرح داشتند، عراق خوزستان را اشغال کرده و از ایران جدا کند، اما از آنجا که کودتای 28 مرداد موفق بود این طرح ماند و ماند تا 2 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ با هدف تسخیر خوزستان آغاز شد و بعد از 6 روز گفتند که آتش بس باشد، که امام خمینی محکم جلو این داستان ایستادند.


حمایت از براندازان در طول 37 سال گذشته، حمایت از سلمان رشدی ملعون، اقدامات تروریستی در خوزستان و بلوچستان، حمایت از فتنه 88 که حضرت آقا فرمودند این خبیث ها ما را تا لبه پرتگاه بردند که بخشی از آن از طریق سفارت این دولت خبیث رخ داد، به راه انداختن شبکه bbc، مشارکت فعال در تحریم های ایران در 37 سال گذشته، زمینه چینی برای ترور دانشمندان هسته ای، تجاوز ناوگان انگلیس به حریم دریایی ایران، دخالت در بمب گذاری های سال 83 و 84 از جمله خباثت ها و جنایت های انگلیسی در حق مردم ایران است.


اما در داستان هسته ای آنچنان ما را تحقیر کردند، که جک استراو گفت، در قطار بودم که کمال خرازی زنگ زد. او گفت 20 عدد سانتریفیوژ می خواهیم برای آموزش، که از همان جا گفتم حق استفاده از یک عدد هم ندارید.


در این ایام خیلی تحقیر کردند، وزیر خارجه گفت مصرف داخلی دارد، خوب تو هم یک حرفی بزن تا ما هم دلشاد بشویم. باید جلو اینها ایستاد و به دهن آنها زد. مردم این انتظار را دارند، در همین 22 بهمن فریاد مرگ بر انگلیس سر دادند.


اگر از هرات بگذریم، اگر از کشتار مردم بوشهر و فارس بگذریم، اگر از منحرف کردن مشروطه بگذریم، و ... اما شما را باید به خاطر یک جنایتی که در حق ایران داشتید محاکمه کنیم، آن هم مداخله انگلیس در نسل کشی 10 میلیون ایرانی، در زمان جنگ جهانی اول به خاطر ایجاد قحطی نان و گندم که هولوکاست واقعی در کشور ما اتفاق افتاد.


مهمان بنگلاشی ما امروز از هولوکاست در بنگلادش می گفت، از هر جا و هر مکان در دنیا انسان بیاوریم، از هولوکاست در آن کشورها می گویند. ولی این پابرهنه ها و مغضوبان همیشه تاریخ رسانه ندارند، وکیل ندارند و مظلومند.


اما حرف آخر، یک تجاوز چند سال پیش در آبهای ما صورت گرفت که فرمانده نیروی دریای، سردار فدوی گفت، اعلام کنید به انگلیس که سر شناور شما 5 سانتی متر وارد آبهای ما شده بود که دستگیر شدید.


در آن مناظرات انتخاباتی آن شخصیت در حصر گفت چرا اینها را گرفتید و کت و شلوار به تن اینها کردید، اما باید بدانید وقتی یک تفنگ دار انگلیسی را اسیر کردی و کت شلوار به تن او کردی، او را نابود کرده ای.


این را مظلومین و سیلی خورده های تاریخ فهمیدند. یک نیجریه ای می گفت وقتی شما تفنگداران انگلیسی را اسیر کردید، ما 3 روز جشن گرفتیم.


اما یک نکته دیگر اینکه، مردم در 22 بهمن جواب دندان شکن به یاوه گویی های آمریکایی ها و انگلیسی ها را دادند.


در داستان دستگیری تفنگدارها، نماینده جک استرا آمده بود تا اینها را به انگلیس ببرد. دولت وقت( اصلاحات) آمده بود تا اینها بدون محاکمه به انگلیسی ها تحویل داده بشوند که سردار تنگسیری نمی پذیرفت. اما در نهایت با فشار مسئولین وقت یک تفاهم نامه ای امضا شد که انگلیسی ها در توافق نامه ای که در تاریخ بی سابقه بود، پذیرفت که اشتباه کرده اند.


این روزها تهدید کردند که گزینه های ما روی میز است. چند روز پیش در رزمایش پیامبر اعظم گزینه های ما را دیدید، انگلیسی ها! هر وقت آماده بودید تا ما گورستان هایی مثل گورستان انگلیسی ها را برایتان بسازیم. رویترز چند روز پیش بود که گفت، احمق آنهایی که صدای پای سربازان خمینی را در کشورهای عربی نمی شنوند.


شهید حسن باقری می گفت در کشوری که صدها هزار شیعه تنوری زندگی می کند، همه سرشان برای نبرد درد می کند، الان وقت صلح حسنی نیست، شما بدترین زمان را برای مذاکره انتخاب کردید، در زمانی که استکبار در سست ترین زمان خود است، وقت مذاکره نیست. اما بدانید که اگر نتیجه نگرفتید به پای رهبر و مردم نگذارید، از همان اول به شما گفته شده بود.


ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم/ گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم


دنیا اگر از یزید لبریز شود/ ما پشت به سالار شهیدان نکنیم



نماهنگ همخوانی آهنگ «مرگ بر آمریکا» حامد زمانی


دانلود

نماهنگ همخوانی آهنگ «مرگ بر آمریکا» حامد زمانی کاری از گروه فرهنگی هنری رهپویان احلی من العسل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.