جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم
جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم

جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی، دانلود نرم افزار، دانلود مستند، دانلود فیلم

جنبش سایبری موعود |آخر زمان، فراماسونری، سیاسی ، سخنرانی

کلیپ تصویری وقتی بی بی سی از ابراهیم اصغرزاده رودست می خورد !!

وقتی بی بی سی از ابراهیم اصغرزاده رودست می خورد !!* دنیا بالغ تر شده است، یک زمانی آمریکا با بمب ها و میلیون ها تن مواد شیمیایی، سرزمین ویتنام را شخم می زد و از دیکتاتوری های جهان حمایت می کرد... من هم به لحاظ آن که مسن تر شدم و هم به لحاظ آنکه فکر می کنم خیلی از فاکتورها تغییر کرده، سعی می کنم خودم را با آن تطبیق دهم. * ما اقدامی را که آمریکا کرد(پذیرش شاه فراری) توهین به خودمان تلقی می‌کردیم، بنابراین باید با واکنش ما مواجه می شد. * اقدام دانشجویان در آن زمان کاری طبیعی بود که در خیلی کشورهای دیگر هم انجام شده بود، اقدام دانشجویان خود آمریکا علیه جنگ ویتنام و اقدام دانشجویان در سراسر اروپا که بارها سفارت آمریکا را اشغال کرده بودند. * اعتراضی که نسبت به پذیرش شاه در آمریکا داشتیم کاملا دانشجویی، غیر حرفه ای و موقتی بود. مطمئنا اگر آمریکا شاه را اخراج می کرد این اقدام حتما متوقف می شد. * به هر حال ذکاوت سیاسی امام باعث شد که این اقدام را در همان ساعات اولیه، اقدامی مثبت ببیند. به دلیل آنکه می توانست با آن یک اتحاد ملی ایجاد کند. * با آمدن توده های میلیونی مردم به اطراف سفارت آمریکا و تشویق دانشجویان، معلوم شد که برداشت امام درست بوده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید. دانلود
منبع:روشنگری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.